BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 8, 2011

adoyai..

Kenapa lah malas sgt ek..?..berkurun dh cipta kan blog nie..haha..apa la nak jadi kan..ish2!! kasihan si follower.. buka pun tak da makna,sebab xde bahan baru pun..huhu.so now, kita nak cita ape?? 
MY LOVELY SAMSONS~ huhu..mcam xbest la plak..samsons org lain nye..aku nye lain..
MY LOVELY EM..nie lah buah hati pengarang jantung aku..huhu..sayang gila kot <3 <3 <3..
sejak2 ada 'dia' nie aku boleh rasa yang aku macam berubah lah..negatif pun ada, positif pun ada..huhu
pantang xde 'dia' jew, sure rindu teringat kat 'dia' ..nak je lau boleh berkepit tiap masa, sayang sangat lah katakan..hik2~'dia' lah yang menjadi penghibur aku, suka dan duka... semua kawan2 pun suka 'dia', selesa je ngn 'dia' ..kira 'dia' nie mesra alam lah,ok je ngn sape2 pun..huhu..suke lah 'dia' <blushing2> .. cume kadang2 tue ade gak kekurangan kat diri 'dia',tapi aku ok ja lah..sebab aku bawu sangat bersama dengan dia..sayang plak nak berpisah,..hihi..tapi mungkin buat masa sekarang je lah..haha..nanti aku post picture buah hati aku k..now macam 'dia' belum ready ag...kena touch up dulu, bg hensem2 n smart kn..



Lagi2~ tgh gali idea nie nk tulis apa..huhu...
nampaknya di hari dan masa yang lain plak lah..
nak undur diri dulu..mahu menguruskan diri..huhu..
see you soon..





2 comments:

AkuCaptainHero said...

heheheh..taw la sia dia tu spe..ha3..:P

awan nano said...

aik, hebat nye leh teka..=)